Rolig Lördag, mindre rolig Söndag



Igår blev det utgång. Innan så var vi hos Danni och hade de trevligt. Syftet med utgången var att få dansa, dansa med klassen UTE och inte all dans man har i skolan. ( inte för det är nå fel med det, men ni fattar)

Och hade de hur trevligt som hälst, och självkart så röjde vi dansgolvet, som vanligt liksom;) sexy sexy work that body ! hahah


Sen blev det att träffa Lambi, sussa hos honom <3


Vaknade runt 12 och kändes helt normalt, till den tidpunkt då vi skulle äta frukost och jag känner att jag måste gå på toa. Och självklart så sved de nå så förskräckligt. Urinvärks infektion. IGEN !! Hade det för exakt en månad sedan. Och det var bara början, fick så fruktansvärt ont, så vi gick upp och la oss i sängen igen. Vid fyra tiden så skulle jag försöka ta mig hem. Vilket inte gick så jätte bra. Då det har regnat Hela dagen så var det stora vatten pölar på vägen, vilket gör att när bilarna kommer och kör så blir det ett ljud man inte riktigt tål. Så hemresan var inte den roligaste.  När jag väl kom innan för dörren var jag så svimfärdig så jag var tvungen att lägga mig ner, och golvet var det närmaste stället, där låg jag ett tag för att sedan försaka ta mig till duschen.


Sedan dess har jag legat här i soffan. Har ringt sjukhus rådgivningen och dom sa att det kunde vara alvarligt då jag har ont i ryggen också.


Så typiskt att det ska bli så här just precis nu. Har inte tid för det. Idag skulle jag igentligen jobba och göra koreografier till mina 4 dansgrupper som jag har på tisdagar.



Kommentarer
Postat av: simone

Kan de inte ha nått med njurarna att göra?

Postat av: simone

sv: har du tryckt på htlm knappen så att de poppar upp en ruta och sen klistrat in embed koden där? om du har de så e de bara att trycka på uppdatera längst ner i vänstra hörnet. sen blir de en typ orange ruta i själva inlägget och sen e de bara att publicera och sen ska de va klart :P

2008-10-05 @ 23:08:43
URL: http://simonebeunstampell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback