Äntligen

Nu är jag klar med packningen. Hade det inte varit utan Mamma, så hade jag fortfarande hållt på.  Har exakt 15 kg i baggage, och handbaggage vet jag inte, 8 kg kanske. Så jag har packat till max. Jag får ju med mig en vända till med kläder. Det är 15gh med danskläder! Herre…

Åker vid 12 i morgon, är ju så när man bor så långt ifrån ”verkligheten” hehe nej jag skoja bara.. Nu ska jag hoppa in i duschen, tänkte raka benen, fixa fötterna, och peela mig ;) spa på hög nivå, iaf för att vara med mig.

 

min panik min innan mamma kom..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha

2009-08-23 @ 21:11:38
Postat av: kicki

Allt kommer gå bra, längtar att få följa nu när du ska åka, sååå modig:)

2009-08-23 @ 22:34:06
Postat av: Robban

Asså maggan du kommer döda mig och ira men kolla min blogg så fort som möjligt och säg vad du tycker.



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback