Besök

Har precis varit och  hälsat på hos Mormor&morfar för min kusin från spaninen har kommit hit och ska vara här i två veckor.Vi spelade kort , åt nötter och försökte prata med varandra. Hans svenska har blivigt dåligare, och lika så min spanska. Men ska ju ses i morgon också! Det var iaf jätte roligt att träffa honom. Fick massa minnen  från när vi var liten.. En var när du och jag började slåss på dagis och du kastade en spade rakt i mitt ansikte:P hehe kommer ihåg att de inte gjorde så ont som jag visade, jag gall skrek!! Drama qeen



Kommentarer
Postat av: erika B

Du ser alltid så glad ut!! jätte fin bild

2009-08-17 @ 20:08:47
Postat av: sara sandsrömmm

Söt bild

2009-08-17 @ 20:09:12
Postat av: james bond, its me

Gullig:)

2009-08-17 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback