café bloggare:)

Hej på er!

Idag har vi farit runt hela dagen… vi har försökt fixa ett bankkonto, vi måste fylla i en massa papper och skicka in de till banken vilket kommer ta ungefär två veckor :P Sen har vi försökt hitta vanliga secondhand butiker, men det har inte funnits i den grad som vi vill ha. Bara en massa skit faktiskt! 

När vi tröttnade på att leta skit affärer så gick jag och Lambert för att kolla på mobiler och kontantkort åt mig. Den tjänsten som jag skulle använda, dvs att ringa till hemtelefoner gratis från skottland till Sverige tog dom självklart bort i juli. Hur troligt händer de??  Så jag får vänta lite och försöka hitta ett bra alternativ. Sen efter de blev det en massa shopping för både mig och baby :D Skor, smycken och andra småsaker.

Nu sitter jag på ett mysigt café nära vårt hus :P typ två minuter hehe. Så har tagit en stor juice nu, och ska sitta här och mysa med Lambert. . .

 

 XoXo Bitches

 

 

1 är mitt gigantiska hus:D2-3 det är utsikten från min gata.

1

 

 


Kommentarer
Postat av: Lou

Soft utsikt :D ser skithärligt ut!

Postat av: simone

herregud va spännande :D jag kommer gärna ner o hälsar på dig någon gång typ en helg eller nåt om du skulle vilja de.. om jag har pengar vill säga :) haha men de löser sig alltid :)

2009-08-27 @ 18:38:04
URL: http://simonebeunstampell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de är bara och komma:) är inte alls dyrt med resor faktiskt:)

2009-08-27 @ 22:30:31
Postat av: Anonym

ja de är bara och komma:) är inte alls dyrt med resor faktiskt:)

2009-08-27 @ 22:30:35
Postat av: simone

okej, men vi kan ju höras mer om det? om du vill att jag ska hälsa på? :P haha du kanske inte ens vill.

2009-08-30 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback