Första dagen i skolan!

Fick vakna äckligt tidigt idag eftersom det tar 45 minuter att gå till skolan. Och det är 45 minuter i uppförs backe!!! När jag väl kom fram till skolan så var jag helt blöt, snacka om uppvärmning.

Vi hade två danslektioner idag, resten var mer info hur många uppsatser vi kommer ha, och vad man får göra och inte får göra på skolan, kläder och tider.. Och kan lova er att det var mer regler på vad man INTE fick göra än vad man får göra! Kan berätta det senare.

Min kropp är helt död efter alla teknik övningar och fys lektionen som vi hade. Sitter just nu på tonic(internet café) och skriver lite blogg. Har ju varit dålig på de nu över helgen och när Lambert har varit här. Men det har det varit värt!

innan skolan!

Var sjukt nervös när vi gick in i dans studion och skulle värma upp,
stod och töjde på samma ben jätte längre för att jag var så nervös!


Kommentarer
Postat av: mammita

va gullig du är mitt hjärta...

2009-09-02 @ 09:41:27
Postat av: Anonym

d är så sööt hihi

2009-09-02 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback