Förvånansvärt lugn!

Hej på er! Om två timmar åker jag, har fortfarande inte fattat att jag faktiskt ska åka. Just nu tänker jag bara att det ska bli skönt att träffa bby, vi ska hämta upp honom i Stockholm.  Men jag hade tänkte att skriva hur jag känner och allt de där, men jag e faktiskt inte nervös. Jag e ganska COOL just nu, som min lille bror säger! Det viktigaste var att säga hejdå till Pappa&Emilia, och det har jag ju redan checkat av. Mamma och resten träffar jag ju på bröllopet på fredag!

Precis allt är packat. Ska snart sminka mig, och bära ner mina väskor. Aldrig varit såhär förberädd förut? Jätte skönt faktist..

Blev inge ” åååh vad nervös jag är” inlägg, för det är jag faktist inte

 

Dundee here I come!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åå lycka till magda och hälsa alla från mig! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback