Helt slut


Jag har precis kommit hem från Mormor och Morfar. Och jag är helt slut! kan vara maten som tog kål på mig de vet jag inte. maten hos dom är ju helt underbar, är som att komma till himmelen.
 Nu är det inte mycket kvar tills jag åker. Ska till pappa i morgon och mysa massor,och även packa allt som jag ska ha med mig! Måste säga att jag är sjukt nervös inför flytten , kan inte riktigt tänka klart när de gäller allt de där. men ska skriva ett litet inlägg längre fram om hur ja känner osv.

som sagt så är jag helt död, så nu går jag och lägger mig!!


Mina nya levis jeans<3

Kommentarer
Postat av: stammis

Snygga jeans, du borde ha de oftare!!

2009-08-21 @ 09:52:23
Postat av: hejjj

jätte fina jeans, du passar i allt,

2009-08-21 @ 12:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback