Ibland är man ju bara för mycket

Idag har jag sovit mycket bättre. igår var ju extremt.
Jag klav upp vid nio och prata lite med mamma, sen började jag sortera kläder. Vad jag ska ha med mig, vad som ska tvättas och så.
Börjar blir riktigt nervös nu. kan inte fatta att det är i morgon. Men jag tänker så här, mellan 24-28 Aug är det semester med Bby, sen när jag åker tillbaka 30 Aug så då har jag flyttat. Så slipper jag tänka så mycket på skolan den här veckan, det är skönt!

Nu måste jag fortsätta fixa och trixa
hörs sen!



Kommentarer
Postat av: love

Lova att skriva sen hur du känner och allt? vill veta nu!!

2009-08-23 @ 13:08:53
Postat av: Anonym

ska du inte träffa vännerna innan du åker= ska du och familjen göra nått? isf vad? btw älskar din blogg

2009-08-23 @ 13:09:37
Postat av: foto stina

fina bilder du tar, vad har du för kamera! borde ta mer kort på dig själv

2009-08-23 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback