Sånt händer ju inte

I dag på jobbet så hände det en sakn som jag har väntat sjukt länge på.Jag sitter iaf på posten som vanligt. helt plötsligt kommer ett 0278(BOLLNÄS) nummer  och jag tittar lite extra noga innan den personen i andra änden säger:
-Hej det är jessica
- Hejsan jag heter Magdalena och ja ringer frååå vaa?????

haha både hon och jag börjar as garva i telefonen. de finns hur många nummer som helst och jag ringer just henne. är inte de lite roligt:Dååh de gjorde min dag. Hon gick med på undersökningen också, men det var ett mycket stor suck innan:D


jag och jessica för några veckor sedan:D haha

Kommentarer
Postat av: karin

Ska du flytta ihop med henne ?

2009-08-13 @ 23:55:42
Postat av: magdalenaq

Ja det ska jag:) har även bott med henne förut:P

2009-08-13 @ 23:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback