Tillbaka i dansstudion


god morgon på er!!

Sitter här och äter frukost i min ensam het. Men ska snart ner till stan och klacka om mina nya skor. första gången jag ens tar hand om ett par skor!
Igår var Jag, M och D i dans studion. Och de var så skönt att få dansa av sig lite. Det blir dans varje dag nu tills vi åker! förstår inte hur jag ska få med allt som jag vill ha med mig. så fort man ska flytta ska man ha med sig ALLT, för om man inte tar med sig de så behöver man garanterat just DE plagget som man lämnade hemma.




Haha aa, jag var helt slut efter:D

Kommentarer
Postat av: ella

Hur länge har du dansat??

2009-08-12 @ 13:18:27
Postat av: ja igen

Råka länka till dig, fatta inte:P thihi

2009-08-12 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback