Mat, förfest, och dans



Först så var vi uppe i mitt rum hos Mamma. Blev lite drinkar och prat, prova även på riverdance, och Millan måste ha tränat, vilken talang;) haha


Jag innan vi drar



En trevlig cyckeltur


Maten var helt okey, 25kr liksom;)


Millan ville ju självklart smaka av min mat när hon var klar med sin egen, de är min tjej de<3



När vi tröttnade på Tranan så gick vi självklart till max och skulle käka. När vi väl kom dit så skulle en kille bjuda oss på de vi skulle äta. Tur för honom att vi bara köpte en glass och mozzarella sticks. Haha, Där satt vi och garvade åt saker som egentligen inte var roligt:D. sen efter så tog vi cykeln och drog hem. 
Idag vaknade jag av att Mamma går upp till magnus och säger att Hans moped är stulen. Men när jag kom hem igår halv två så var den fortfarande kvar. Så ser ni en eld flammig moppe som låter som fan, säg till;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggig!

2009-08-21 @ 09:55:35
Postat av: Anonym

Du är såå söt!! såå fett glad liksom

2009-08-21 @ 09:55:58
Postat av: mat mat mat

Haha du gillar mat va? verkar så charmig och naturlig tjej, fortsätt så!!!

2009-08-21 @ 13:01:47
Postat av: hejehej

vart har du köpt tröjan?

2009-08-24 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback