Wedding

Bröllop igår, och det var helt underbart. Att få se två människor så kära är ju så underbart!Blev lite uppträdande för min del då jag och min kusin skulle vara brudparet, sen blev det bakgrunds dans när hon sjöng! Kvällen var så lyckad, alla i min familj(på mammas sida) var samlade, mamma var så vacker, lika så mormor, och framförallt maria(bruden). Idag flyger jag tillbaka till skottland, dock utan min L. Mindre roligt..


brorsan,syrran,Lambi,Jag




Precis efter mormors tal, uuh vad jag grät.

<3

Kommentarer
Postat av: mammita

OOOH vad fina ni är!! Vad stolt jag blir..

2009-09-01 @ 07:21:22
Postat av: Anonym

ni e så fina ihop, hur länge ska ni vara tillsammannns?

2009-09-02 @ 22:44:55
Postat av: Anonym

fiint!1

2009-09-02 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback