Grillnatta


Var ner på grillnatta igår med Emilia och Amanda. Det är nog enda dagen på året som hela bollnäs är på stan. det blev iaf kyckling för mig också. när vi satt och käka så kom de faktiskt upp att fan vad mycket kycklingar det går åt på grillnatta? alla köper ju en kyckling. uppfödarna borde älska grillnatta. iaf, efter maten blev det sockervadd och lite gå i affärer. jag Handlade en almanacka och en Adidas dress som ja e super nöjd med:)
På slutet så gick jag till min familj som satt inne i en frisörsalong och prata med kaffe i handen. Det var mammas kompis nya salong, och den var verkligen jätte fin :)

Kommentarer
Postat av: f

e de där din mamma? vad heter hon? vad fin hon är

2009-07-28 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback