Stockholm

Min suprise till min syster misslyckades. Jag gick in på zara med hon var inte där och självklart var de fel på nätet. Suck..   men Fanny om du läser de här: jag skulle överraska dig med de sket sig, saknar dig och syns snart!.

Vi gick runt på stan hela dagen och väntade på att Lambert skulle bli klar med intervjun. Det blev Mcdonken och senare kyckling klobbor med pommes.

När vi kom tilbaka till linköping så åkte vi hem till lucas som hade brak fest (som vanligt). Behöver nog inte skriva mer om de.

Iaf, trevlig afton var de. Nu ska jag sola och senare blir det jobb


                     vi lekte med en docka på NK för 1000kr. men som tur va så var det 50% på den,  så nu blev den ju billig. hehe

 

  

en tant gick runt på NK med sin hund helt fri. trode de var zoo eller nått.

                      

Min mat. vet inte var stället hette men man kunde välja från olika typer av mat. i en cirkel. någons klocka som plingar?aja de var helt okey mat iaf.                


Kommentarer
Postat av: lou

Kungshallen elr ngt kanske det heter :) låg de mitt emot hötorget? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback