tjopp snopp

tjopp snopp

Har inte skrivit något på ett tag så tänkte ja lägger in lite bilder nu, så skriver ja mer sen!
I bollnäs är det ju brännbollsyran som är i full fart. Om man inte är i ett seriöst lag, vilket jag INTE är i så innebär de en hel del öl denna helg. Men de finns ju vissa som tränar hela året för detta, man får ju trots allt titeln Svensk mästare hehe. Det blev iaf utgång igår, men de var så tråkigt så klockorna stannade. Idag ska jag göra ett nytt försök,men åker mest dit för att min Kusin ska sjunga.

Nu ska jag in i duschen och tvätta av mig all lera, ni kan ju tänka er hur planerna är när det har regnat hela natten;)

Lag Bilder




Emilias rumpa var mycket ren, de måste ja säga..







alla gillar lera, de vet vi ju!




nice nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback