Bort rövad :O



igår var jag och mckenzie på stan och kollade på ett par skor som hon skulle köpa till sin bal. När vi tröttnade gick vi hem till henne och åt chipps och jordgubbar med vaniljsås. Mums!! Lite senare åkte vi till jessica för att vi hade bestäms att vi skulle äta fruktsallad och kolla på film. När vi skulle ta på oss skorna för att gå till affären så hoppade jessica på mig och knöt en halsduk runt mina ögon och gav mig ett skohorv som jag kunde behöva:D. jag trodde dom skämta med sen börja dom snurra runt mig och puttade in mig i en bil med sjukt hög musik och gav mig en öl. Har nog aldrig skrattat så mycket på länge. Iaf så åkte vi ett bra tag och efter ca 20 minuter så fick jag stiga ur bilen och kliva in i ett hus. Dom knöt upp halsduken och där står hela klassen och  sjunger till mig:D. så fjantig som jag är så började jag stor tjuta.

De bjöds på tre rätters middag och massa mys.

Ni som inte fatta så var de då min 19 års present från dom: )


Tack klassen ni är bäst!bildkommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback