Dålig Uppdatering

 

Men har faktist en anledning. Eller igentligen två. min bär bara ator är helt förstört då jag skulle ha lagat den för över ett år sedan. Antar att jag får skylla mig sjävl på den fronten. Sen andra är ju att jag vill skriva om dansen. Men eftersom de inte är så mycket dans i mitt liv just nu så finns det inte så mycket att skriva om.  Så i sommar kommer jag nog skriva allt möjligt, och sen till hösten fortsätter jag med mitt dans fjant;)

Juste!

På tisdag är de dags för audition för min del. Ska söka till balettakademins 3åringa yrkesutbildning. Jätte tråkigt att jag inte har tränat något på grund av att jag blev förskylld. Men jag har stretchat, kört lite fys och varit ute och gått nästan varje dag. Dock tagit det väldigt lugnt. Men jag ska till stockholm på måndag och köpa nya balettskor och trikåer.

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback