En underbar dag



Tänkte skriva om balen eftersom det råkade vara en helt underbar dag. Det började på fredagen då först Fanny (min syster) kom på förmiddagen och kollade när vi hade modernt för att senare äta lunch. Efter lunch kom Mamma, Mormor och Min lillebror Adam, och jag tror dom tog med sig vädret för det var stek hett. Vi gick runt på stan för at hitta saker till balen ,massa hårspännen, naglar, spray, smink, ja alla små saker köpte jag då:) .

Sen drog jag och L till hemköp för att köpa saker till våran picknick korg för att sedan ha genrep i fem timmar.


Jag vaknade klockan sju och gick runt och försökte vakna till, och efter ett tag blev det att fix mitt hår ( kommer bilder) och smink. Självklart så blev det super stress så sprang in i taxin och när jag väl kom hem till L så var det fort att fort ta av sig kläderna och hoppa in klänningen. Själva showen gick jätte bra och när vi var i trädgården så var det champagne och mys med vara familjer.

Kvällen var helt sjukt rolig, träffade mycket nya människor och dansade, som alltid väldigt mycket. Finner bara ett ord om dagen, UNDERBART !


Vill tacka Mamma, Fanny , mormor och själklart lilla Adam att ni kom. Och TACK Fanny som fixade till mig så jag kände mig som vackraste tjejen på hela balen : )  


Här får ni se lite av min klänning. Men fler bilder kommer!!














Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Magdalena!

Vad vacker du är tjejen! Snygg kavaljer hade du fått tag i också - good work! ;)

Kram Linda

2009-06-05 @ 09:14:40
Postat av: Ella

Hej!

Vad fin du är!

Grattis i efterskott/ Ella

2009-06-05 @ 18:15:13
Postat av: din maria

Some say, I do. Du är en otroligt vacker människa och jag älskar dig!

2009-06-15 @ 10:28:15
Postat av: Filippa

Du är så otroligt vacker!!

2009-06-21 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback