Min klass

sitter här och tänker på min UNDERBARA klass.  Det har nu gått en vecka och de är nu jag fattar att jag inte kommer att umgås med galna 19 tjejer och 1 kille efter sommaren. Eller ska jag säga 19 killar och en tjej? Det känns helt sjukt.

När jag flyttade till Linköping hade jag ingen aning om vad jag gav mig in på. Trodde att de skulle vara dans på rosor om jag ska vara ärlig. Och det trodde nog alla i klassen endå. Men guud så fel vi hade. Men utan er hade jag aldrig klarat av den hårda träningen. Jag vet att vi kommer fortsätta ha kontakten, men vill bara säga att jag älskar er och utan er hade jag inte haft kvar min glädje och min styrka att fortsätta dansa. Ni är mina bästa vänner!


Lyssna och Njut





sjunger ronja!!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Magdalena du är underbar och jag älskar dig!! du är bra på att få mig blödig vill jag lova, men jag är så otroligt glad för att vi ska bli sambos i höst för det gör att vi kommer ses massor i iaf ett helt år till!!! :)

2009-06-21 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback