Studenten 2009

 

Japp då var man student:). Helt sjukt rolig dag.

Allt började vid 6 på morgonen. Försöka komma upp i sängen, mamma sminka mig , tog på mig kläderna och drog till champagne frullen. Sen var det fotografering och massa prat i konsert och kongress. Vid 12 sprang jag ut och var hur glad (och skapligt dragen) som helst.  De blev lite prat med familjen sen var det att åka flak. Efter flaket hade jag och Lambert våran student mottagning. Jag kommer nog ha en till sen när jag kommer hem, men det var trevligt. Sen åkta min familj hem och jag åkte hem till Madde för att fortsätta mitt studentfirande där. Sen gick vi ju självklart ut och dansade sönder alla andra studenter!

Kort och konsist vad jag gjorde på studenten, ganska bra haa;)

Tack till alla som kom och såg och alt jag fick:) galet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback