Skottland

För er som inte vet så åkte jag till skottland för att göra audition till the space. va självklart där för att träffa vänner och kolla om skolan var nått för mig.
Jag har ganska många filmer som jag tänkte lägga upp.har bara en dans film som dom stackarna som dansar fick lärsa sig på mindre än 10 minuter, och den var lång. just därför jag tog kameran eftersom jag insåg att de var för svårt;) man får inte va dum.


Robert visar runt och snackar



jag har bränt mig när jag dansar och står ch åhmar mig över de, och såren syntes inte ens på filmen:D


Prat om vad vi gjort


JAG SER INTE UT SOM EN INDIAN!!
 
  
haha
en Dans som dom fick lära sig på mycket kort tid därför dom e så otajt, men vi hejsa glatt på!!


till affären
 
 
Från äffären


NÄr vi åker hem

Kommentarer
Postat av: McKenzie

haha sjukt kul:D

2009-03-06 @ 00:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback