Kärlek

Får höra varje dag att jag är lik min mamma. Både i sättet och till utseendet. Och eftersom det här är en punkt i mitt liv då jag funderar på vad jag vill göra så märker jag att är så sjukt lik henne. Eller att jag går i hennes fotspår. Nästa år ska jag söka samma skola som hon gick på. fick höra för någon dag sen av en tjej i klassen (som inte har träffat mamma) att jag var en sådan tjej som var lik ens mamma, så hon fråga dom andra svenskarna de och dom nicka och skrattade. Jag är herm apan 2000!

Men jag måste erkänna att jag ser upp till henne. Tycker hon är sten cool och fantastisk människa.

så varje gång folk säger att jag är lik min mamma så ler jag inombords.

Jag älskar dig Mammita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback