Måndag

Hade min koreografi "test" idag. jag var dansare till victoria och hon var dansare till mig. Eftersom jag gick på Folkuniversitetet så jag väldigt van att koreografera till folk, och även om jag är dansare till någon så ser jag till att kunna de. Men eftersom folk inte har samma erfarenhet så kan dom va så himla dryga.
Iaf så kom victoria fram till mig på lunchen (efter att hon har dansat två lektioner) och säger med mycket vek röst :- uuh uuh magdalena tror inte jag kan dansa din idag, huu huu, jag har lite hosta..
Ni vet hur barn ser ut när dom vill se sjuka ut så dom slipper gå till skolan? exakt så såg hon ut. haha men jag sa ju självklart att de var okey och att hon kan göra det någon annan dag.

Nu måste jag plugga några timmat.. så sjukt roligt!


Kommentarer
Postat av: robban

kul och plugga not!!!!

fan kom just på att jag måste plugga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback