No more candy for you Magdalena!!

Hej på er! tror det eller ej men jag är helt slut idag också. hehe de här med dans hela dagarna tar på krafterna. idag hade vi en fruktansvärd fys dom gjorde att mina ben vek sig. på lunchen så hände de som jag alltid varit rädd för. jag tappade en bit av tanden!!! kan vara en lagning också men skit samma det är nått från munnen som ramlade av! Så från och med nu så äter jag inte mer godis. nada!!  det är där bak jag tappade en bit så det syns inte som tur är. men jag går runt i skolan och visa alla hur fruktansvärt det är, och hur det känns så klart. detta är inte det första inläggen som kommer vara om mina tänder i framtiden. det är det endå jag har tänkt på sedan lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback