Godmorgon

ooh blev en mycket tidig morgon för mig, har redan städat och varit och handlat mat till veckan. Det blir lassange till lunch i veckan med sallad sen till middag vet jag inte, men det är inte samma varje dag. Eftersom min frys är minimal så måste jag äta allt hela vecka. plus att det är första gången jag gör lassange också. får se om det funkar att äta.

har även varit och köpt en whiskey till min pappa idag! dom sa att den var jätte god så hoppas han gillar den:). ska även ner på stan nu och köpa strumpor till mamma!


Kommentarer
Postat av: olinda

vad snällt av dig. är det billigare där?

2009-10-25 @ 16:21:26
Postat av: Pappa

det var jättesnällt!

2009-10-27 @ 22:32:11
Postat av: NOESCAPE

sv: hihi, ja. Men Foki vann hur som helst and she rocks! ;D händer hos dig då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback