HALLOWEEN TIME

Nu tar jag och tjejerna en öl och förbereder oss för ikväll. Alla svenska ska klä ut sig exakt lika och vi har både danser och sånger som vi ska sjunga. Ni får se bilder i morgon men kan säga att ingen kommer att känna igen oss!

Juste! Var på stan idag för att köpa lakan och varje affär jag gick in i är personalen utklädda. Och typ alla går runt på stan kl 12 på dagen i sina kostymer! Dessa små kanin dräkter och superkvinnor och allt var det va var inte så jätte smickrande, Storbritannien är ju inte kända för sina vackra kvinnor precis..Överdrivet? Jag vet inte, men vi har verkligen inte så i Sverige.

Aja nu måste jag fortsätta lägger in bilder i morgon:D

jag ska ha mask på mig men utefall att det blir varmt så är jag väl sminkad:D visst är jag snygg? grr


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt;D

2009-11-01 @ 01:36:27
Postat av: amanda

as roligt ju, när lägger du ut bilder?

2009-11-01 @ 01:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback