hemma från skolan

Gör ett litet glädje skutt här i våran stretch/ta det lungt rum:D

idag är jag så stel så jag knappt kan röra mig. eftersom jag inte tränade under lovet (vilket var bra att jag inte gjorde)Så fick jag grymmaste tränings värken man kan tänka sig. Helt sjukt vart fort det går innan man känner sig otränad.jag hade ju fys träning i dag också så vill inte veta hur min kropp kommer vara i morgon.

Idag fick vi golv värme i skolan. så de är helt underbart att ligga och stretcha på golvet. Snacka om lyxi dyxi;)

 


Kommentarer
Postat av: dessa

verkar vara en seriös skola, vilket gör att du måste va as bra:D+ vill så görna se dig.P

2009-10-13 @ 21:57:28
Postat av: sara

gullit skuttii skutti

2009-10-13 @ 22:05:18
Postat av: lindgren

vilken skola går du på??

2009-10-13 @ 22:08:41
Postat av: frida hjalmarsson

du är alltid så glad! är du bara de på bild eller är du alltid sådär glad? haha va tvungen att fråga förlåt

2009-10-13 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback