ibland så undrar jag varför jag dansar

 

Hej på er. Sorry att jag inte har skrivigt något men internet har varit helt dött. min dag har varit sämst. Första lektionen så fick jag veta att jag hade klarat de där dans testet. Men när jag väl skulle  få min feedback så blev jag mest chockad. Jag fick rättningar som jag själv inte vet vad jag ska göra med dom. En var att jag tar in för mycket personlighet i dansen. Men själv så tycker jag att jag inte alls har haft någon personlighet i dansen då jag bara har varit koncentrerad på att göra rätt. Och när jag är koncentrerad så är jag dead face..det är jag bäst på. Sen jag inte alls har översträckta knän som min doktor och mina andra lärare har sagt, nej nej..

Jag vet inte varför de här påverkar mig så mycket. Jag vet ju att dom gör allt för att tro att man är sämst och sedan ”bygga upp” en på de sätter dom vill ha. Men jag blev på jätte dåligt humör när någon tycker att man inte duger. Men jag borde inte, jag vet.

Lämnar det här inlägget och skriver i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback