mysig dag men många hejdå

Sorry för dålig uppdatering men har farit runt idag till alla som jag vill säga hejdå till innan jag åker till linköping. Morgonen började med att jag och mamma gick på en promenad, alltid lika underbart att prata med mamma i timmar :) sen åkte jag hem till Emilia som precis flyttat in i sin lägenhet. Eftersom hon är min bästa vän så är det alltid lika skönt och prata och se henne. Efter ett tag åkte jag till mormor och morfar och sa hejdå. Fick även mat där som var hur god som helst. Jag och min bror tog bussen till pappa och åkte även till farmor och sa hejdå.

Så i morgon bär det av:) ska bli skönt och träffa alla mina vänner där. Men speciellt älsklingen. Nu måste jag sova, ska upp tidigt i morgon. godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback