Onsdagar = dålig i magen

 

Hej på er.

Internet har varit helt hopplös så därav dålig uppdatering. Vi får förhoppningsvis internet  i helgen, men man vet ju aldrig. Japp nu vet ni de.

Måndag  och tisdag gick helt okey, kände min ganska stel efter helgen men kom igång ganska snabbt. Just nu är det min rygg som krånglar. Blir så otroligt stel och öm efter en helg med vila. Så måste nog kolla upp de där för känns dryg att inte kunna vila två dagar.

Och för övrigt så hatar jag onsdagar! Det är då vi har häxan ( som jag snällt kallar henne) i balett! Jag vet inte vad det är med min mage på JUST onsdagar, med då släpper den alltid loss, och det blir svårt för mig att hålla mig. Idag kom hon inte och rättade till mina ben men den dagen hon gör det och min mage är som den är kommer det att bli pinsamt.

Aja ska ner till köket nu och ge min dumma mage lite äggröra!

jag älskar min humor


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahha JAG älskar din humor!!

Postat av: Anonym

hahaha fan vad roligt

2009-10-30 @ 18:48:14
Postat av: amanda

love it!

2009-11-01 @ 01:44:25
Postat av: amanda

looove it

2009-11-01 @ 01:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback