Rädd men samtidigt stolt

På måndag så åker Lambert till Österrike på VM i kickboxning. Har vetat länge att han ska åka till VM eftersom han vann SM i våras. Men nu börjar jag faktiskt bli nervös. Får ju inte hända honom nått. Vill samtidigt inte säga till honom att jag är sjukt pinknödig över vad som kommer hända. Fast endå, då låter vell ganska bra för det kan ju betyda två saker.
1-att jag är nervös över om han kommer komma hem levande eller inte.
2-att jag är nervös över om han kommer vinna?

Näe fan det lät inte bra. Vi skiter i de där. Hoppas han får kul och vinner hela skiten:)

Kom hem levande är du snäll;)


Kommentarer
Postat av: tenn

du ska va stolt! fan vad roligt att ni båda brinner för något! du får skriva hur det går för honom!

2009-10-18 @ 12:48:42
Postat av: Anonym

roligt! ni passar så bra ihop! /sara

2009-10-18 @ 13:09:35
Postat av: Camilla "platåhänget" Lindmark

pinknödig magda?! :D haha, lugn bara..det kommer gå finfint för honom, vinna hela skiten tror jag om både du och jag håller våra tummar för honom!

2009-10-21 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback