frågor


Jag tycker att www.dancedirect.com är jätte bra. Man ska helst gå ihop flera stycken för tull avgiften kan bli onödigt dyr annars. Men danskläderna är billiga och jätte fina!



För jag är inte så jätte intresserad av att skriva om det. men om någon undrar så svarar jag ju. men tänker inte sitta och skriva om vad jag har på mig. hehe inte min grej.



Både positivt och negativt. Det negativa är att det regnar nästan varje dag. Men sen är det väldigt fint här, så det väger upp lite. Dansen var mycket hårdare än vad jag trodde, vilket är både bra och dåligt. Jag tror nog att skolan är hård och säger ibland onödiga kommentarer för dom vill att man ska vara lite halv rädd och jobba skiten ur sig. Men tror också att det kommer bli mindre och mindre. Så de tycker jag är skönt!  Sen saknar jag ju min familj väldigt mycket, och de blir ju lite jobbigt när man har så mycket i skolan.


Jadu, jag har ganska många. Jag vill nog göra allt som går inom dansen, så vi får väl se vart jag hamnar. Min dröm är nog att alltid håla på med dans.


Jo det kommer!


Dom andra frågorna tar jag någon annan dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, ska in och kolla!!

2009-09-12 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback