Hej på er

Nu sitter jag här igen och snyltar på grannens internet. Dumma mig ;) idag har vi bara haft danslektioner, från nio till klockan fem. var av ett pass var fys träning.

Måste säga att våran lärare är lite konstigt. Hon hintar ständigt att alla ska gå ner i vikt. tar tag och nyper med naglarna på det lilla fettet jag har på magen och säger - vi måste jobba på den där.
Jag tar personligen inte illa upp. Men finns folk i min klass som är så smala som man bara kan bli som faktiskt tycker att dom är förstora. Ett annat exempel var när hon sa : -åh det börjar synas på era kroppar nu. Kan ni fatta om fyra år hur smala ni kommer vara då? Själv så har man slängt i sig pasta med riven ost över, och jag mår hur bra som helst!

 


Kommentarer
Postat av: mammita

Man måste äta. och pasta är bra kolhydrater..ät mera!!pöss

Postat av: hannabanana

Meh! Vilken lärarinna! Åh vad bra att du inte tar illa upp iaf, är säkert många tjejer som mår jättedåligt när dom får höra såntdär.

2009-10-03 @ 18:21:42
URL: http://thuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback