hjälp de brinner!!! ???

Igår när jag och Kajsa kom hem från internet cafét så ser vi att det kommer en brandbil och ställer sig utanför vårat hus. Brand alarmet börnade också på riktigt ordentligt. Men när vi kom närmare så såg vi att våra grannar var ute, och det var tydligen deras larm som hade slagits på utan anledning och dom fick inte heller av de. Tyvärr så fick inte brandkåren heller av de, så jag vet inte hur länge de tjöt men det var ett bra tag. När dom väl fick av larmet så började det tjuta igen klockan halv 11. Och jag hade ju självkart gått och lagt mig, och vaknar av de där äckliga ljudet och kan inte somna om.

Så idag har jag varit ganska trött, har också bara haft en danslektion för våran lärare kom sent och annat joll. Men kommer endå ha träningsverk i morgon, för körde på riktigt ordentlig på moderna sen så körde jag egen fysträning.


Kommentarer
Postat av: jena

hoppas alla mår bra hihi

2009-09-15 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback