lång historia kort

I måndags hände de ganska mycket. Kan dra allt så kort om jag kan. I måndags så fick jag veta att en person i klassen skulle börja på en annan skola. Jag har ju inte direkt fått någon bra kontakt med folk i klassen så när den här personen skulle åka så kände jag att jag inte skulle klara av att gå i tvåan utan den här personen. Plus att vi har så sjukt mycket uppsatser och tentor som jag har problem med. Så jag gick till en lärare och sa att jag vela byta till ettan pga. av allt skriftlig som vi var tvungen att göra. Så nu kan jag äntligen fokusera på dansen och inte på engelskan.  Nu ska inte den här personen flytta men jag känner fortfarande att jag inte skulle klara av plugget.

De som sög var att två minuter senare så vet hela skolan om det och dom tror ju självklart att jag blivigt nerflyttad. Och så är det verkligen inte. Men eftersom ingen frågar utan bara vill snacka skit så får dom väl göra de. Jag är här för att fokusera på dansen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback