Negativa inlägget 2000

Min hjärna är inte med på morgonen! Vaknade klockan sju och fixade mat och så till skolan.  Jag var egentligen super glad på väg till skolan.

Men när jag kommer till skolan så märker jag att jag inte har några danskläder med mig. Vem fan glömmer de som man ska ha på sig hela dagen? Och de man också vet är att lärarna på skolan är stenhårda på vad man har på sig. Jag springer i alla fall ut från omklädningsrummet och frågar runt om någon har en dansdräkt och trikåer. Men självklart inte.  Till slut fick jag låna bruna shorts och vitt linne, vilket var lite bättre än stora mjukisar.

Min balett lärare blev inte alls så glad på mig när jag förklarade för henne. Så på lektionen var hon på mig som en hök. Ungefär såhär lät det:

  • -Your center MAGDALENA
  • -Keep your turnout!
  • -No your center!
  • -Keep the shoulders
  • -The turnout Magdalena please!

 

Kan ni tänka er att höra de där samtidligt som hon pekar på en som en hackspett över hela kroppen?

 

Nu måste jag rycka upp mig lite med en ben&jerry´s, sen så måste jag handla!!

 


Kommentarer
Postat av: nyfiken??

när får vi se hur du bor?

2009-09-03 @ 23:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback