STAMMIS!

Snacka om att jag är stammis på det tonic(café)! Dom vet redan mitt namn och frågar varje gång nya frågor om sverige:P.

Idag gick baletten bättre. hon sa dock att jag hade 4 arslen!! Men det är lugnt, jag vet att jag inte har de. Jag menar, tror hon att hon kan komma och få mig att tro att jag är fet? Haha ICKE sa nicke:P var inte bara till mig hon sa det till, och jag såg att dom andra tog åt sig. Lite sjukt att jag faktiskt blir rädd när hon skriker och svär åt oss. Med jag vet egentligen att det är hennes sätt att lära ut och få respekt.

Robban gjorde om mig lite, gillar mina tuttar haa;)??

 


Kommentarer
Postat av: stammis nr1;)

du verkar ha fin kropp, har dock bara sett dig på glitzy och på din blogg

2009-09-03 @ 23:03:11
Postat av: Anonym

hahaha snygg bild:D ser ut som alla fjortisar som bloggar!

2009-09-03 @ 23:04:51
Postat av: erika

du är stark som orkar med dans världen! hihihihihihi när ska du skriva i morgon

2009-09-03 @ 23:13:19
Postat av: anton

vacker du är hahaha

2009-09-03 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback